Εάν η εκπαίδευση είχε πράγματι σχέση με τη μάθηση τότε:
…θα αφήναμε τα παιδιά να κάνουν περισσότερες ερωτήσεις και μετά θα τους δίναμε την κατάλληλη υποστήριξη για να βρουν τις δικές τους απαντήσεις.
…θα βλέπαμε το να ανακατεύονται τα παιδιά με πράγματα, σαν μια μαθησιακή ευκαιρία στη φυσική, και όχι σαν κάτι άχρηστο.
…θα δίναμε στα παιδιά τεράστια φυλλάδια μόνο εάν χρειάζονταν το χαρτί για να χτίσουν πύργους… για την εξερεύνηση της δύναμης και της κίνησης.
…θα χαρακτηρίζαμε τα παιδιά μας με όρους όπως «βασικά οπτικός τύπος, πολύ αστείος, φιλαναγνώστης, δυσκολεύεται στην πρόσθεση, λατρεύει το μπάσκετ, αντί με το «ικανός» η «μέτριος».
…θα σταματούσαμε να φτιάχνουμε χαμηλού επιπέδου φυλλάδια και θα μοιράζαμε περισσότερα λευκά φύλλα για να καταγράφουν τις ιδέες τους.
…θα θέταμε ως στόχο μας να κάνουν τα παιδιά ερωτήσεις στην τάξη που δεν θα μπορούσαμε να απαντήσουμε εμείς, ούτε το Google θα μπορούσε να απαντήσει.
…θα σταματούσαμε να ξοδεύουμε δισεκατομμύρια στα εγχειρίδια.
…θα γιορτάζαμε τα λάθη μας πολύ περισσότερο από όσο γιορτάζουμε όταν βγάζαμε «άριστα».
…επιτυχία θα ήταν να ξεπεράσει κάποιος τα εμπόδια και να αγκαλιάζει τη προσπάθεια και όχι τα «τελεία γραπτά».
…θα προσκαλούσαμε έναν μηχανικό ή επιστήμονα στη τάξη για να απαντήσει σε απορίες και όχι μόνο επειδή καλείται σε συγκεκριμένο στάδιο εκπαίδευσης.
…θα συζητούσαμε πιο πολύ για το πώς να ανακαλύψουν το πάθος τους αντί για το τεστ ορθογραφίας.
…θα παίρναμε τις καλύτερες θεωρίες αγωγής για τα παιδιά με προσόντα, της ειδικής αγωγής και ότι υπάρχει ενδιάμεσα, για να φτιαχτεί ένα σχολείο όπου θα ικανοποιούνται οι ανάγκες ΟΛΩΝ των παιδιών.
…Τα παιδιά μας δεν θα ρωτούσαν "Μα γιατί να το μάθω αυτό;" επειδή θα ήταν πολύ απασχολημένοι με το να ερευνούν.
… Η αναζήτηση θα κυριαρχούσε της διάλεξης.
…Η επαγγελματική εξέλιξη θα ήταν διαφοροποιημένη, γεμάτη νόημα, και πολύ μακριά από το να διαβάζουν σλάιντς του PowerPoint.
…Το κάθε σχολείο θα ήταν γεμάτο με μορφές συνεργασίας σαν αυτές που γίνονται στο Twitter, κάθε μέρα.
…Δεν θα ακούγαμε πράγματα όπως «αυτό δεν το διδάσκουμε επειδή είναι εκτός εξεταστικής ύλης».
Η εκπαίδευση αυτή μπορεί να μην έχει σχέση με την μάθηση τώρα. Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι η δική σου τάξη δεν μπορεί να έχει σχέση με τη μάθηση.
Πηγή : Venspired Learning
Εμείς το διαβάσαμε στο sciencearchives.wordpress.com και στο www.thessalonikiartsandculture.gr
…Τα παιδιά μας δεν θα ρωτούσαν "Μα γιατί να το μάθω αυτό;" επειδή θα ήταν πολύ απασχολημένοι με το να ερευνούν.
… Η αναζήτηση θα κυριαρχούσε της διάλεξης.
…Η επαγγελματική εξέλιξη θα ήταν διαφοροποιημένη, γεμάτη νόημα, και πολύ μακριά από το να διαβάζουν σλάιντς του PowerPoint.
…Το κάθε σχολείο θα ήταν γεμάτο με μορφές συνεργασίας σαν αυτές που γίνονται στο Twitter, κάθε μέρα.
…Δεν θα ακούγαμε πράγματα όπως «αυτό δεν το διδάσκουμε επειδή είναι εκτός εξεταστικής ύλης».
Η εκπαίδευση αυτή μπορεί να μην έχει σχέση με την μάθηση τώρα. Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι η δική σου τάξη δεν μπορεί να έχει σχέση με τη μάθηση.
Πηγή : Venspired Learning
Εμείς το διαβάσαμε στο sciencearchives.wordpress.com και στο www.thessalonikiartsandculture.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου