Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

"ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ" - ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΑ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΜΟΥ-



Ο Μάνος Χατζιδάκις μετά την αυτοβιογραφία του καταλήγει ...

Και τώρα καταστάλαγμα του βίου μου μέχρι στιγμής είναι:
Α δ ι α φ ο ρ ώ... για την δόξα. Με φυλακίζει μες στα πλαίσια που καθορίζει εκείνη κι όχι εγώ.
Π ι σ τ ε ύ ω... στο τραγούδι που μας αποκαλύπτει και μας εκφράζει εκ βαθέων, κι όχι σ' αυτό που κολακεύει τις επιπόλαιες και βιαίως αποκτηθείσες συνήθειές μας.
Π ε ρ ι φ ρ ο ν ώ... αυτούς που δεν στοχεύουν στην αναθεώρηση και στην πνευματική νεότητα, τους εύκολα «επώνυμους» πολιτικούς και καλλιτέχνες, τους εφησυχασμένους συνομήλικους, την σκοτεινή και ύποπτη δημοσιογραφία καθώς και την κάθε λογής χυδαιότητα.

Έτσι κατάφερα να ολοκληρώσω την τραυματισμένη από την παιδική μου ηλικία προσωπικότητα, καταλήγοντας να πουλώ «λαχεία στον ουρανό» και προκαλώντας τον σεβασμό των νεωτέρων μου μια και παρέμεινα ένας γνήσιος Έλληνας και Μεγάλος Ερωτικός.

Μάνος Χατζιδάκις (1925-1994)
MANOS HADJIDAKIS 4 AUTOB
Πηγή: k-m-autobiographies.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου