Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

"ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ" -CHRIS SOFTA -

Μια νύχτα του Δεκέμβρη, από τον Chris Softa

Κι έτσι ξαφνικά μια νύχτα του Δεκέμβρη έχασα το φως μου.


Το βλέμμα μου σκοτάδι. Η ματιά μου απλανής στο κενό. Νύχτα ήταν ή μέρα;

Νυχτώνει.... ξημερώνει; δεν έχω ιδέα.

Ήταν Δεκέμβρης ή Απρίλης; Ίσως Ιούλιος;

Είχε κρύο ή εγώ έτρεμα; Ήταν καύσωνας ή εγώ έλιωνα;

Υπήρχε θάλασσα; ... Πού κολυμπούσα;

Ήταν ψίθυρος ή ουρλιαχτό;

Κοίταξα; τί είδα; μίλησα; τι είπα;

....βάδισα ή το 'βαλα στα πόδια;

από πού έφυγα και πού ήρθα; Πού βρίσκομαι αλήθεια; Ποιοί είστε εσείς; είναι κανείς εδώ ή είμαι μόνος;

Ε.... με ακούτε; Ε....... είναι κανείς εδώ; ....

.... μόνος είμαι. Και είναι Δεκέμβρης. Νύχτα είναι. έχει κρύο και σκοτάδι. Γι αυτό τρέμω.

Γράφει ο Chris Softa


Το διάβασα στο Thessaloniki Arts and Culture http://www.thessalonikiartsandculture.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου