Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

"ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΩ ΜΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ"


Χριστίνα Ντεπιάν (εικαστικός εκπαιδευτικός)

Η βασική διαδικασία που ακολουθώ για να φτιάξω μια ταινία κινούμενης εικόνας είναι:
1. Δημιουργώ τη μορφή ή την εικόνα που θέλω να μοιάζει ότι κινείται στην ταινία μου.
2. Φωτογραφίζω τη μορφή ή την εικόνα στα διάφορα στάδια της κίνησης που θέλω να αποδώσω.
3. Φτιάχνω την ταινία μου με τις φωτογραφίες που έχω τραβήξει βάζοντας τα στη σειρά που θέλω. 

Οι φωτογραφίες θα είναι τα καρέ της ταινίας. Για να το κάνω αυτό θα χρησιμοποιήσω ένα ειδικό πρόγραμμα στον υπολογιστή. Εκεί θα εισάγω τις φωτογραφίες, θα τις τοποθετήσω στη σειρά που τις θέλω και θα κανονίσω πόσο γρήγορα θέλω να διαδέχεται η μία την άλλη.
Το σενάριό μου
Όταν φτιάχνω μια ταινία πρέπει από πριν να σκεφτώ ποιο είναι το σενάριο μου.
Σκέφτομαι παράλληλα ποια τεχνική θέλω να χρησιμοποιήσω
Τι θέλω να δείξω; Πώς θα το δείξω;http://www.kinoumeno.gr

Το διάβασα στο fresh-education.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου