Κυριακή 1 Μαΐου 2016

"ΜΙΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ -VICKY SHOLTZ-

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΑΙΔΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ
  • Μη με καλομαθαίνεις. Ξέρω πολύ καλά ότι δεν μπορώ να έχω ό,τι απαιτώ. Απλώς σε δοκιμάζω!
  • Μη φοβάσαι να με μεταχειρίζεσαι με συγκεκριμένο τρόπο. Προτιμώ να ξέρω ακριβώς μπροστά σε ποιον βρίσκομαι.
  • Μη με πιέζεις. Αυτό μου μαθαίνει ότι μόνο η εξουσία μετράει. Αντιδρώ καλύτερα με καθοδήγηση.
  • Μην είσαι ασταθής. Αυτό με μπερδεύει και προσπαθώ να επιτύχω καθετί που θέλω.
  • Μη μου υπόσχεσαι. Είναι δυνατόν να μην μπορέσεις να ανταποκριθείς στις υποσχέσεις σου. Αυτό θα κλόνιζε την εμπιστοσύνη μου σε σένα.
  • Μην παρασύρεσαι από τις απαιτήσεις μου, όταν κάνω ή λέω κάτι για να κλονίσω την απόφασή σου. Μετά θα προσπαθήσω να επιτύχω πολύ περισσότερες “νίκες”.
  • Μην πολυνοιάζεσαι όταν σου λέω “σε μισώ”. Δεν το εννοώ έτσι. Θέλω μόνο να σε λυπήσω επειδή μου έκανες κάτι.
  • Δεν πειράζει όταν προσποιούμαι τον μικρούτσικο. Συμπεριφέρομαι σαν ένας θαυμάσιος αλητάκος.
  • Μην κάνεις για μένα, ό,τι εγώ μπορώ να κάνω. Αισθάνομαι σαν μπέμπης και σου φορτώνω συνέχεια τα καθήκοντά μου.
  • Μην ασχολείσαι τόσο πολύ με τις κακές μου συνήθειες. Αυτό θα μου επιτρέψει να τις κρατήσω.
  • Μην προσπαθείς να συζητήσουμε την συμπεριφορά μου κατά τη διάρκεια του καυγά μας. Από συγκεκριμένες αιτίες δεν μπορώ αυτή την ώρα να ακούσω καλά και η συνεργασία μας θα γίνει ακόμα χειρότερη. Σίγουρα θα συζητήσουμε, αλλά αργότερα.
  • Προσπάθησε να μην μου κάνεις τον ιεροκήρυκα. Θα θαυμάσεις (όταν διαπιστώσεις) πόσο καλά ξέρω τί είναι καλό ή κακό.
  • Να μην μου τονίζεις τα λάθη μου σαν αμαρτίες. Πρέπει να μάθω ότι μου επιτρέπονται τα λάθη, χωρίς να πιστεύω ότι είμαι κακός (άχρηστος).
  • Μη μου γκρινιάζεις. Για να προστατευθώ πρέπει να προσποιηθώ τον κουφό.
  • Μην απαιτείς πάντα εξηγησεις για τη λαθεμένη μου συμπεριφορά. Δεν ξέρω ειλικρινά γιατί το έκανα.
  • Μην αμφισβητείς την ειλικρίνειά μου. Με φοβίζεις λίγο και καταφεύγω στο ψέμα.
  • Μη ξεχνάς με τί ευχαρίστηση δοκιμάζω το καθετί. Από τη δοκιμή μαθαίνω. Γι αυτό επέτρεπέ το μου.
  • Μη με προστατεύεις από τα επακόλουθα της συμπεριφοράς μου. Πρέπει να μάθω μέσα από εμπειρίες.
  • Μη δίνεις τόσο μεγάλη προσοχή στις μικρές μου λύπες. Θα μπορούσα να καταφεύγω σε μικροπροβλήματα ή μικροαρρώστειες, για να μου δίνεις προσοχή.
  • Μην απαντάς στις ερωτήσεις μου που είναι ερωτήσεις για τις ερωτήσεις. Θέλω να ασχολείσαι μόνο μαζί μου.
  • Μη με αφήνεις χωρίς απάντηση. Όταν θέλω πράγματι κάτι να μάθω.
  • Διαφορετικά θα διαπιστώσεις ότι σταματώ να σε ρωτώ, αλλά θα πάρω από αλλού τις πληροφορίες μου.
  • Μην σκέφτεσαι ότι ξεπέφτει η αξιοπρέπειά σου αν μου ζητήσεις συγγνώμη. Μια ειλικρινής συγγνώμη μου προξενεί ένα αίσθημα ζεστασιάς απέναντί σου.
  • Μη δηλώνεις ποτέ ότι είσαι τέλειος ή αλάνθαστος. Θα γίνεις ένα αξιόλογο (μεγαλοπρεπές) πρότυπο για μένα.
  • Μη λυπάσαι που έχεις λίγη ώρα για μένα. Εκείνο που μετράει είναι πως περνάμε μαζί την ώρα μας.
  • Μην πανικοβάλεσαι όταν τρομάζω. Καλύτερα ενθάρρυνέ με.
  • Μην ξεχνάς ότι χωρίς μεγάλη ενθάρρυνση και κατανόηση δεν μπορώ να αναπτυχθώ.
  • Να με μεταχειρίζεσαι όπως μεταχειρίζεσαι τους φίλους σου. Έτσι θα γίνω κι εγώ φίλος σου.
  • Σκέψου πως μαθαίνω καλύτερα από ένα πρότυπο παρά από ένα κριτικό που μου κάνει κριτική
αναδημοσίευση: Μελίνα Σπανού Βιωματική Μουσική Εκπαίδευση

To διάβασα στο pappanna.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου