«σουσάμι άνοιξε»
– το δικαίωμα κάθε παιδιού στον ψηφιακό κόσμο
Γιάννης Κωτσάνης, Μυρσίνη Ζορμπά
Η οικονομική κρίση και το τεράστιο προσφυγικό κύμα έχουν βαριές επιπτώσεις στη ζωή των παιδιών και της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η ανεργία, η φτώχεια και ο μεγάλος αριθμός παιδιών με διαφορετικές μητρικές γλώσσες μέσα στη σχολική τάξη δοκιμάζουν τις αντοχές του σχολείου και των εκπαιδευτικών.
Τα παραπάνω είναι σημαντικά αλλά ακόμη πιο σημαντικό στις συζητήσεις ενός κύκλου εκπαιδευτικών γύρω από το «Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού» είναι το δικαίωμα όλων των παιδιών, χωρίς εξαίρεση, στην εκπαίδευση και τον ψηφιακό γραμματισμό, εάν θέλουμε να διασώσουμε το μέλλον και να δώσουμε ελπίδα στην κοινωνία μας να αντέξει τα σημερινά προβλήματα.
Η σύνδεση της μάθησης με τον ψηφιακό γραμματισμό των παιδιών μέσω της χρήσης υπολογιστικών συσκευών κάθε είδους είναι ένα κεντρικό ζητούμενο με μία από τις δεσπόζουσες προσεγγίσεις τη μοντελοποίηση της ανάπτυξης δεξιοτήτων (21st century skills). Όλες οι προσεγγίσεις αυτέςσυνδέουν άμεσα τα γνωσιακά επίπεδα (cognitive levels) και τα αντίστοιχα ρήματα ενέργειας (action verbs), με τις δραστηριότητες (activities) των παιδιών και τις αντίστοιχες εφαρμογές τους (apps).
Διαβάστε τη συνέχεια
– το δικαίωμα κάθε παιδιού στον ψηφιακό κόσμο
Γιάννης Κωτσάνης, Μυρσίνη Ζορμπά
Η οικονομική κρίση και το τεράστιο προσφυγικό κύμα έχουν βαριές επιπτώσεις στη ζωή των παιδιών και της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η ανεργία, η φτώχεια και ο μεγάλος αριθμός παιδιών με διαφορετικές μητρικές γλώσσες μέσα στη σχολική τάξη δοκιμάζουν τις αντοχές του σχολείου και των εκπαιδευτικών.
Τα παραπάνω είναι σημαντικά αλλά ακόμη πιο σημαντικό στις συζητήσεις ενός κύκλου εκπαιδευτικών γύρω από το «Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού» είναι το δικαίωμα όλων των παιδιών, χωρίς εξαίρεση, στην εκπαίδευση και τον ψηφιακό γραμματισμό, εάν θέλουμε να διασώσουμε το μέλλον και να δώσουμε ελπίδα στην κοινωνία μας να αντέξει τα σημερινά προβλήματα.
Η σύνδεση της μάθησης με τον ψηφιακό γραμματισμό των παιδιών μέσω της χρήσης υπολογιστικών συσκευών κάθε είδους είναι ένα κεντρικό ζητούμενο με μία από τις δεσπόζουσες προσεγγίσεις τη μοντελοποίηση της ανάπτυξης δεξιοτήτων (21st century skills). Όλες οι προσεγγίσεις αυτέςσυνδέουν άμεσα τα γνωσιακά επίπεδα (cognitive levels) και τα αντίστοιχα ρήματα ενέργειας (action verbs), με τις δραστηριότητες (activities) των παιδιών και τις αντίστοιχες εφαρμογές τους (apps).
Διαβάστε τη συνέχεια
Το διάβασα στο fresh-education.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου