Κυριακή 24 Απριλίου 2016

"ΟΔΗΓΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΝΗΜΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ"



Κατανοώντας την εργαζόμενη μνήμη: Ένας οδηγός για τη σχολική τάξη
motiboaxiologisi (Ψυχομετρικά εργαλεία)

Susan Gathercole (Διευθύντρια του ερευνητικού κέντρου Cognition and Brain
Science s Unit (CBU)
Tracy Packiam Alloway(Ψυχολόγος στο University of North
Florida)
Μετάφραση Ελβίρα Μασούρα( επίκουρη καθηγήτρια της Γνωστικής Πειραματικής Ψυχολογίας στο Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης).

Ο οδηγός αυτός αποτελεί μια εισαγωγή στην έννοια της εργαζόμενης μνήμης και στο σημαντικό ρόλο που παίζει στην καθημερινή ζωή αλλά ειδικά στο σχολείο και στη διαδικασία της μάθησης
Περιγράφονται τα χαρακτηριστικά μαθητών με περιορισμένη/χαμηλή εργαζόμενη μνήμη και τρόποι μέτρησης αυτής.
Γίνεται επίσης αναφορά στις μαθησιακές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν μαθητές με περιορισμένες /μειωμένες δεξιότητες εργαζόμενης μνήμης και παρουσιάζονται τρόποι ανάπτυξής της από τον εκπαιδευτικό μέσα στη σχολικής τάξη.
Στη συνέχεια περιγράφονται μελέτες περίπτωσης μαθητών και ένα πρόγραμμα υποστήριξης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες μέσα στην τάξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου