Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

30 Σχέδια εργασίας - Αξίες, Διαφορετικότητα, Επίλυση Συγκρούσεων



30 Σχέδια εργασίας - Αξίες, Διαφορετικότητα, Επίλυση Συγκρούσεων

Α. ΑΞΙΕΣ

1. Θέμα: Γνωρίζω Εμένα, Κατανοώ Εσένα, Γίνομαι Φίλος

2. Θέμα: Πρόγραμμα «Αρετή»

3. Θέμα: Ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης των παιδιών και ενίσχυση της προσωπικότητάς τους μέσα από τη Φιλία και Θετική Αντιμετώπιση

4. Θέμα: Ανάπτυξη και βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων- Προαγωγή Φιλίας

5. Θέμα: Βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων και προαγωγή φιλίας

Β. ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ- ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

1. Θέμα: Ανάπτυξη αυτοεκτίμησης, υπευθυνότητας και αυτοπειθαρχίας μέσα στα πλαίσια της αποδοχής της διαφορετικότητας

2. Θέμα: Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου και τους γύρω μου

3. Θέμα: Σωστές διαπροσωπικές σχέσεις – Αποδοχή της διαφορετικότητας

4. Θέμα: Το Σπίτι μου……το Σπίτι μας

5. Θέμα: Συνεργαζόμαστε και γνωρίζουμε ο ένας τον άλλον

6. Θέμα:Σεβασμός και αποδοχή της διαφορετικότητας, αποφυγή και επίλυση συγκρούσεων και αξίες ζωής

7. Θέμα: Πρόληψη και αντιμετώπιση της παραβατικής συμπεριφοράς των μαθητών

8. Θέμα: Η αποτροπή του κοινωνικού αποκλεισμού στο σχολικό περιβάλλον και στην κοινωνία γενικότερα, μέσα από την αυτογνωσία και το σεβασμό του συνανθρώπου μας

9. Θέμα: Η αρμονική σχέση- σωστή επικοινωνία στο σχολείο και την κοινωνία

10. Θέμα: Γνωρίζω τον εαυτό μου –Γνωρίζω τα συναισθήματά των άλλων- Σέβομαι τους άλλους – Επίλυση συγκρούσεων

11. Θέμα: Αυτογνωσία, Αυτοεκτίμηση και Γνωριμία με τους άλλους

12. Θέμα: «Εγώ κι Εσύ γινόμαστε Εμείς»

13. Θέμα: « Εγώ μοναδικός Εσύ διαφορετικός Μαζί προχωρούμε!»

Γ. ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ


1. Θέμα: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επικοινωνίας με τους συνομηλίκους και τους ενήλικες στο σχολικό περιβάλλον.

2. Θέμα: Εφαρμογή μοντέλου επικοινωνίας με συντονιστές-διαμεσολαβητές μαθητές για την
επίλυση συγκρούσεων

3. Θέμα: Επίλυση συγκρούσεων

4. Θέμα: Ανάπτυξη Υγιών Διαπροσωπικών σχέσεων στο σχολικό περιβάλλον- Εκφοβιστική Συμπεριφορά και Διαχείριση Συγκρούσεων- "Γίνομαι καλύτερος από τον χτεσινό εαυτό μου"

5. Θέμα: ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ – Σεβασμός στη Διαφορετικότητα ως προϋπόθεση για ομαλή συνύπαρξη και επίλυση συγκρούσεων

6. Θέμα: Διαχείριση συγκρούσεων και βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων
7. Θέμα: Εφαρμογή μοντέλου επικοινωνίας με συντονιστές-διαμεσολαβητές μαθητές για την
επίλυση συγκρούσεων

8. Θέμα τριετούς προγράμματος: Ανάπτυξη υγιών κοινωνικών σχέσεων- Επίλυση συγκρούσεων

9. Θέμα: Καλλιέργεια φιλικών σχέσεων και εύρεση εναλλακτικών τρόπων επίλυσης συγκρούσεων μέσα στη σχολική μονάδα

10. Θέμα:Προώθηση σχολικής ένταξης και καταπολέμηση περιθωριοποίησης

11. Θέμα: Πρόληψη και αντιμετώπιση της παραβατικής συμπεριφοράς των μαθητών

12. Θέμα: Γνωριμία με τα συναισθήματά μας και τρόπους χειρισμού τους - Επίλυση Συγκρούσεων

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου- Αγωγή Υγείας
 http://dipe.ach.sch.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου